czwartek, 30 lipca 2015

#8 Wymianka :D

Hej, przepraszam, że mnie nie troszkę nie było, ale miałam problemy z bloggerem.
Mam do was sprawę

Chodzi o to, że mam parędziesiąt petków na wymianę. Oczywiście nie wymienię się na wszystkie bo zostałoby mi ich hmm ok 30 XDD Nie ma tam  dużo piesków czy kotków, ale są petszopy które równie dobrze wam się mogą spodobać. oto zdj.



Ja teraz postawiłam na kształty LPS, dlatego
 wymieniam się tylko i wyłącznie za psy i koty, jeśli ktoś jest zainteresowany proszę pisać na gmail: zuziajankowska7@gmail.com
Pozdrawiam ♥

4 komentarze:

  1. Super, że już jesteś ^^
    Nie mogę doczekać się początku tej zabawy ^^

    Pozdrawiam
    ~Julie
    Ps. U mnie konkurs w notce 77 ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawy prawdopodobnie nie będzie bo Julce się nie chcę ruszyć dupy żeby coś napisać :|

      Usuń
  2. Fajnie że jesteś ^^
    Plushiee nie będzie już pisała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog sie swietnie zapowiadał. :/
    Szkoda, ze nie został kontynuowany. :(

    OdpowiedzUsuń