wtorek, 7 lipca 2015

3. Witam, jestem YukiLPS~



Witam, jestem YukiLPS- uwielbiam zbierać petshopy, ale o tym się dowiecie dalej, oto moje pierwsze marzenie jeśli chodzi o LPS i już je mam jak niżej zobaczycie. ^^

Petshopy zbieram od ok. 5 lat. Niestety miałam roczną przerwę i figurki leżały u cioci na strychu :(
Ciekawe jest to, że jeszcze miesiąc przed tym płakałam kiedy moja mama kazała mi się pożegnać ze zwierzaczkami i schować je do pudełka (uznała, że jestem za duża na zabawki).
Już od jakiegoś czasu zaczęłam powracać do zabawy tymi maleństwami, potem  zaczęłyśmy z przyjaciółką (założycielką tego bloga) oglądać głupie filmiki o LPS i tak powstał ten blog :D

W swojej kolekcji mam kilka perełek, a oto one:
Dla niektórych parę z nich to nie są perełki, ale ja je naprawdę kocham
a w szczególności tą słodką parę. 



















To Madie oraz Jake. Para od, hmm... Dwóch lat (prawdziwych). Niedawno się zaręczyli :D








Chwila, chwila, nie powiedziałam nic o sobie :| No to jestem Zuzia i mam ileśtamnaście lat. Jeśli chodzi o to co robię poza bawieniem się petshopami, to rysuję, śpiewam, tańczę oraz zdarzy mi się przeczytać jakąś mangę czy obejrzeć anime oraz mlp :3 Mam dużo marzeń co do LPS, ale o tym kiedy indziej jeżeli tylko byście chcieli! ;) (Jeśli tak, to piszcie w komkach).  A jeżeli chodzi o moją kolekcje to zawiera ona ok. 80 petków. <3

No dobra, żeby wam się nie znudziło to już kończę, bajo! <33

                                                                                                                                    ~YukiLPS

4 komentarze:

  1. Nie będę dłużna w komentarzach. Będę tu pierwsza i tyle :C Plus będę pisać pod każdą notką i wted... ee, nje ważne. Demoniczne knucia, huh
    Madie i Jake to niesamowicie urocza para z czego pani wygląda jak dama, a pan jak bokser. Nie wiem czemu xD Ale w sumie jestem ciekawa jakie obrałaś im charaktery, bo mogłoby być ciekawie. I czekam na ślub, a potem szczeniaki ;u;
    Jaką mangę ostatnio przeczytałaś? I jakie animee? A w następnej notce chce twoich 5 ulubionych LPSzopów z bliska, tak ^^'
    Buziakiiii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jake to koszykarz, a nie bokser, ale jednak sportowiec :D
      Jeśli chodzi o mangę była to "Spirala" i u przyjaciółki (drugiej redaktorki) "Oblubienica Czarnoksiężnika", a anime to "Toradora". Myślę że relacja ze ślubu będzie :D Poza tym raczej zrobię te 5 ulubionych LPS, tylko trzeba będzie troszkę poczekać aż zrobię zdjęcia, ale myślę, że jutro wieczorem już będzie :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Hejka ;3
    Masz śliczne LPS *-*
    Czekam na Twoje marzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo, dziękuję ci bardzo. Wedle życzenia, marzenia będą, ale spędzę nad nimi z 3 godziny :D
      Pozdrawiam c(^.^c)

      Usuń