poniedziałek, 6 lipca 2015

1. Witam wszystkich! Mam nadzieję, że się zakumplujemy! ^^



Ohayo minna! To znaczy... Chciałam powiedzieć... Witam wszystkich najserdeczniej jak mogę! Z chęcią uściskałabym teraz każdego z osobna, acz zapewne czytelników wpadnie tu niewiele. No cóż, taka dola blogów LPS. Kiedyś było ich znacznie więcej i cieszyły się sporą popularnością. Teraz, cytując pewną wspaniałą bloggerkę LPS (Julie) każdy istniejący blog musi sobie pomagać. I oby tak było. Ajć, jak zwykle się rozpisałam... Jaki ze mnie baka, wybaczcie! Zapraszam do środka. ♥



Wypadałoby się przywitać, prawda?
Nazywam się Julka, mam ileśtam-naście lat (jak się zakumplujemy możecie spytać ;u;), taki ot, wiek enigma. O zainteresowaniach możecie poczytać po lewel, klikając w mój avatar (PlushieeLPS), jako, że jest to blog o LPS nie będę zanudzać nikogo nieistotnymi na tej płaszczyźnie rzeczami. ^^  Jeżeli macie jakiekolwiek pytania możecie śmiało pisać. Zwykle nie gryzę i staram się zachowywać sympatycznie, na ile to mi wychodzi oczywiście!
Wielkogłowe figurki zbieram już kilka lat, a raczej zbierałam. Kiedyś nie miałam pojęcia o wartości niektórych zwierzaków i popełniałam straszne gafy. Mimo wszystko moja kolekcja liczy teraz niewiele zwierzaków, a mianowicie tylko 103-ech przyjaciół. Potem nastąpiła około dwuletnia przerwa w kupowaniu czterołapych. Przed 'pustym czasem' uwielbiałam się nimi bawić, oglądać seriale i tworzyć własne produkcje. Potem ta pasja ustała. Porzuciłam wszystko do plastikowego pudełka, otwierającego się zaledwie raz na długi okres czasu. Dopiero wczoraj, tak, tak... Wczoraj! Dosłownie! Ekhem... Dopiero wczoraj pasja wróciła. Zaczęłam znów podniecać się moimi okazami. Na znak odwiecznego sojuszu poustawiałam je dziś na jednej z moich półek. Uważam, że prezentują się ładnie. ♥ Ale dlaczego wróciłam? Za sprawą przyjaciółki, chęcią zabawy, wyrażenia się artystycznie i dzięki kilku cudownym blogom, które również macie po lewej. Klikajcie i komentujcie! Ah, no i oczywiście czytajcie. Może to też rozbudzi w kimś LPSowego ducha? <3
Wracając do skromnej kolekcji, posiadam też kilka domków, oczywiście akcesoriów, mniejszych zestawów, mini Border Collie (jest taki zdarty, ale niestety. Wymieniłam się z przyjaciółką za kukurydzę ♥), pluszaka, organizer i Deco Pet'sa. I pewnie kilka innych popierdutek, takich jak notes, portfel czy temperówka.
Teraz postanowiłam przeznaczać pieniądze wyłącznie na figurki, w których się zakocham, nie na każdy możliwy kąsek, który wpadnie mi w łapki. Nie posiadam wielu 'popularnych' kształtów, a szkoda, bo te mi się straszliwie podobają. Jednak ceny odstraszają. Cały czas szukam więc promocji na różnych stronach. c:
Moje ukochane kształty to:
a) Collie- kocham je. ;v; Miłość do nich rozwinęła się stosunkowo niedawno. Gały mi wychodzą jak patrzę na ich ceny. ;=; *płacze* Mimo wszystko posiadam tylko dwa, ale zamierzam poszerzyć ich grono. Poznacie je bliżej w kolejnej notce, którą poświęcę ulubionym LPSom. Myślę, że ta radość z ich posiadania wywinęła się z tego, że już od kilku lat marzę o posiadaniu prawdziwego Border Collie, a najbardziej to z umaszczeniem Blue Merle. ♥
b) Jack Russel Terrier- kocham, kocham, kocham. Mój pierwszy i jedyny pies jest mieszańcem tej rasy. ^^ A jako petshopy te psiaki są po prostu cudowne. ;v; Na szczęście ich ceny nie sięgają wysoko i ogólnie zamierzam kupić kilka tych figurek, bo da się je dość prosto znaleźć. Jestem też chętna na wymiany za nie! Na razie posiadam cztery, acz uważam, że cierpliwe zbieranie kolekcji jest najlepsze. Można wtedy obdarzyć miłością każdego z osobna!

Ojć, przepraszam jeżeli przynudzam. |D Życzę wszystkim miłego dnia. <3 Teraz lecę szykować notkę na jutro i komentować wasze blogi. Do zobaczyska!
~PlushieeLPS

P.S. Przepraszam za okropną jakość zdjęcia, ale moja szafeczka jest dość ciemna wieczorem. |D Zdjęcie może też wydawać się ciemniejsze przez nałożone efekty. Tak to jest jak się pracuje wieczorem. ;=;

9 komentarzy:

  1. Ohayoooooo
    Jestem pierwszym komentarzem w pierwszym poście, więc się cieszę! Zresztą jak zawsze, ehehe. Nieźle się rozpisałaś kochana i wiem, że pewnie się nie spodziewałaś, ale tak to jest jak wysyłasz mi zdjęcie z podpisem (y) Zbieroj ino te LPSzopy i pochwal się kiedyś jamnikiem. Serce będzie mi krwawić, ale co tam x3
    Buziakiiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwh, moje słoneczko. <3
      Ciesz się ciesz, pryśku. Dziękuję, dziękuję. Naprawdę jesteś taka kochana i taaka ka-ka-ka-kawaii. ♥ Jak zawsze, robię tyle debilizmów. |D Gomen. LPSzopy, pfff. |D Kto powiedział, że mam jamnika, prut. <3
      Buziakiiii

      Usuń
    2. Jestem po prostu szczera. Może dzięki temu też kochana... nie mam pojęcia xD I to ty jesteś kawaii jak mi tu zawsze pomagasz ;u; Ale to jasne, nie lubisz komplementów >:c To zdobądź tego LPSzopa jamnika, huh |D
      Buziakiiii x2

      Usuń
  2. No cześć ;D
    Hmm, widzę że chyba też Japonią zainteresowana? ^w^
    Powodzenia w pisaniu, też zaczęłam niedawno :3
    Będę regularnie czytać Twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, to urocze. <3
      Oczywiście, gotowa na Kraj Kwitnącej Wiśni wszędzie o każdej porze! Zaraz... Czy to miało sens? |D W każdym razie Nippon uwielbiam. Jestem Otaku. To znaczy fanem anime i mangi. Sama mam kilka mang i otakowych gadżetów w pokoju. ^^ Jestem z tego dumna. A ty, Maślaczku, też lubisz Japonię i/lub anime? ;w; *łzy wzruszenia*
      Dziękuję za życzenia. Widzę, że zaczęłaś niedawno, ale twoje notki są świetne. Naprawdę nie mogę doczekać się wpisu z czarno-białymi zdjęciami, wyróżniającymi się kolorowymi oczami. Pewnie będzie cudowny! Czekam z niecierpliwością na nową notkę *paca łapką w głowę* Więc niech panienka pisze, pisze, pisze, bo już nie wyrabiam ;u;
      Też będę czytać panienki bloga regularnie i oczywiście będę komentować każdy post. Dziękuję ślicznie. <3 Życzę strasznie miłego dnia! >3>

      Usuń
    2. Taaak, uwielbiam Japonię, anime i mangę ^w^
      Dziękuję za miłe słowa i życzę miłego wieczoru ^-^

      Usuń
  3. Nareszcie ktoś kto Japonię lubi >o< ja osobiście jestem najbardziej zainteresowana anime i japońskim stylem ulicznym pozdrawiam was; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osóbka z zamiłowaniem do Nippon. P-piękne. ;u; ♥
      Dziękujemy ślicznie i też pozdrawiam!
      Ja najbardziej kocham animu, mangę, ogólny otaku fandom i vocaloidy. ;u;
      Ach, jestem taka szczęśliwa, bo mi dziś rano paczka doszła z dwoma tomami Tokyo Ghoula, dwoma przypinkami, piórnikiem, zawieszką na drzwi i trzema przypinkami jako gratis. ♥

      Usuń
  4. Hah, z tą wspaniałą to trochę przesadziłaś ;)
    Ale dziękuje bardzo, to miłe <3
    Notka jest świetna. Czekam na kolejne :)

    Pozdrawiam
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń