środa, 8 lipca 2015

5. Letnie LPSowe wyzwanie. KAŻDY MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ- zgłoś się teraz. :Nabór otwarty:

Źródło pięknego arta
Tak, tak, tak... Jak mówili bloggerzy powinniśmy się jednoczyć. Więc wymyśliłam małą zabawę, która nie wiem czy zjednoczy, ale sprawi, że będziemy się świetnie bawić! Zapraszam do środka po wszystkie detale, szczerze mam nadzieję, że się skusicie. ^^ Są wakacje i mnóstwo czasu, a taki 'fun' może nas do siebie zbliżyć! >u< Jestem podekscytowana. Ciekawe czy ten pomysł się przyjmie... *obgryza paznokcie* No nic... Przestanę ględzić! Zapraszam do środka. ;u;

Ale o co w tym chodzi?

Wyzwanie ma na celu sprawić, że wszyscy będą się świetnie bawić, a jednocześnie zbliżyć ich lekko do siebie. Miło będzie też patrzeć co wymyślą inni! Ale nadal nie wiemy o co tu chodzi...
Zabawa będzie polegać na tym, że w każdym tygodniu wakacji zostanie wystawione na światło dzienne nowe wyzwanie wraz z serią pytań. 
Wybranie figurek
Zadaniem uczestnika integracji będzie wybranie trzech LPSów ze swojej kolekcji na początku każdego tygodnia, to znaczy w poniedziałek. W poniedziałek zawsze będą ukazywać się nowe challenge, to właśnie pod postami z nimi trzeba będzie wytypować uczestników danego tygodnia. Wszystko jednak zostanie dokładniej wytłumaczone wraz z nadejściem owego 'zadaniowego' posta. Jeżeli nie ma się więcej niż np. 3 LPSy będzie można typować zawsze te same figurki, acz, gdy ktoś ma ich więcej prosi się by zawsze były to inne postacie. 
Pytania
W każdym 'zadaniowym' poście ukaże się seria pytań dotyczących lata i wakacji. Będzie to zazwyczaj 10 zagwostek, na które odpowiedzieć będą musiały LPS, wytypowane wcześniej przez uczestnika zabawy.
Przykładowa odpowiedź:
1. Jaki smak lodów najbardziej lubisz?
Pusia: Najbardziej lubię lody truskawkowe, bo przypominają mi one moje dzieciństwo. Uwielbiam rozpływający się w mojej kufie aromat tego owocu, a dodatkowo zachęca mnie różowa barwa smakołyku!
Gusia: Nie lubię wcale lodów, gdyż mam uczulenie na mleko i nie lubię słodkich potraw. W lato wolę się ograniczyć do zimnej wody i jakiegoś lizaka. A zresztą lody brudzą! 
Lusia: Kocham smak czekolady! Wszędzie! To moja obsesja!! Lody nie są wcale wyjątkiem. Najlepsza czekolada na lato to właśnie lody o tym smaku, ha! Nie mam racji?

Miło by było gdyby odpowiedzi były trochę dłuższe niż jedno czy dwa słowa. Wtedy wypowiedź jest ciekawsza. ^^ Trzeba odpowiedzieć za całą trójkę
Zadanie
Kolejnym z wyzwań z posta jest zadanie. W każdym tygodniu będzie ono różne. Może to być opowiadanie, teledysk czy rysunek lub sesja zdjęciowa. Niespodzianki. ♥

Pytania

Co jeżeli ktoś z uczestników nie wykona zadania lub nie odpowie na pytania?
Wtedy pozostali uczestnicy wymyślają dla niego karę, którą musi zrobić. ♥

Co jeżeli ktoś z uczestników nie wykona zadania, bo nie będzie mógł (np, wyjazd bez internetu?)
Wtedy zrozumiemy i jeżeli osoba nie chce, nie będzie musiała dostawać kary. Jej wybór. ^^ Uprasza się jednak o nie kłamanie w tych sprawach. :<

Dokąd mamy czas do wykonania zadania i odpowiedzenia na pytania z danego tygodnia?
No cóż, ten jeden tydzień. Od jednego poniedziałku do następnego. 

Co jeżeli nie mam bloga o LPS, ale lubię te figurki i chciałbym wziąć udział w zabawie?
Nie ma sprawy! Naprawdę. :3 Wystarczy zgłosić się w komentarzu. Wykonywanie zadań można uwiecznić na youtubowych filmikach, Google Dock, czy co tam wam przyjdzie do głowy. Ważne żeby je zrobić i wszystkim pokazać. Można nawet założyć specjalnego bloga, na którym będą tylko notki z wykonywaniem zadań! (LIL TO MIĘDZY INNYMI DO CIEBIE <3)

Będą za to jakieś nagrody?
Nie, nie będzie. To nie ma być rywalizacja tylko zabawa. Każdy uczestnik dostanie ode mnie rysunek wybranego przez siebie, swojego petshopa ( z wybraną przez niego pozą i akcesoriami) na koniec całej zabawy.

Typuję do zabawy:

Pamiętajcie, jeżeli nie ma was w wytypowanych możecie się zgłosić do zabawy, a ja dodam was od razu z ogromną radością. Miło mi, że ktoś by mógł się zgłosić sam z siebie. Nie bądźcie nieśmiali! ♥
Jeżeli kogoś tutaj wytypuję, ale nie chce on brać udziału- nie ma sprawy. Wystarczy napisać to w komentarzu. :) Jednak nalegam! Haha! 
Wytypowani przeze mnie:
YukiLPS z bloga Z LPS przez świat
Maślaczek z bloga LPS oczami Maślaczka
Julie z bloga Mój Świat LPS
Marta2003 z bloga love-lps-blog
Oktawia i Liwia z bloga Forever-LPS
I inni! Mam nadzieję, że się zgłosicie. ♥

___________

Piszcie w komentarzu czy chcecie brać udział czy nie. Jeżeli każdy z wytypowanych wyrazi aprobatę lub sprzeciw możemy zacząć nawet w tym tygodniu! Wszystko będzie dokładniej wytłumaczone w zadanio-postach. Jeżeli nie każdy odpowie- no nic, zaczynamy w ten poniedziałek. :) 
Podoba wam się pomysł? Ja też biorę udział. ^^ Jeżeli macie pytania, piszcie śmiało. 

Życzę miłego dnia i proszę was, odpowiadajcie! ;3; 
~PlushieeLPS

Biorą udział:

-PlushieeLPS z bloga Z LPS przez świat; 
-Lily Adraienne- bez bloga
-Marta2003 z bloga love-lps-blog
-Maślaczek z bloga LPS oczami Maślaczka
-YukiLPS z bloga z LPS przez świat

12 komentarzy:

  1. Borze sosnowy "(LIL TO MIĘDZY INNYMI DO CIEBIE <3)" wiedziałaś jak we mnie uderzyć ty cholero jedna. Wiedziałaś ;u; No więc mogę poszukać te moje LPSzopy (nigdy nie przestanę ich tak nazywać) i wezmę ten udział. Obstawiam, że i tak będę zbyt leniwa, aby ich poszukać, aczkolwiek... aczkolwiek mam te trzy na razie ;-; Jeszcze imiona, ehehe. Z pewnością zawsze będzie ma kochana krówka. Na razie mam tego zabawnego pieska i obdartego flaminga. Więc na wszelki wypadek wszystko jest. I zrobię tego bloga. Jaka siara robić przeze mnie takie coś, ale... ale no. Jesteś przekonująca x3 *mojej krówce skrzypią sprężynki w głowie D:*
    Buziakiii
    (Kara musi być >:D Na szczęście się wywiązałaś i zrobiłaś posta!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, oczywiście, że wiedziałam. ♥ Szukaj, szukaj. Dobrze, że masz trzy, baka. Nie będziesz zbyt leniwa, już ja tego dopilnuję.
      Żadna siara, pfff... Nie obrażaj LPSblogerów, Lil. Bo się na ciebie rzucimy, zobaczysz. |D >C
      To musisz na tę główkę teraz uważać. ;w;

      Usuń
    2. Będę. Jestem kilkoma grzechami, w tym lenistwa ;u;
      I bardzo siara, sorry ;-; Żeby nikt się nie dowiedział, brorze. Moje największe marzenie. I mam kilka jamników. Więc ty też uważaj. Nie zawaham się użyć kiełbasek polskich!
      http://i-szalonych.blogspot.com/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aww, bardzo się cieszę, już cię zapisuję, kaczuszko. ♥

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł, chętnie wezmę udział ^^
    Czyli na początku każdego tygodnia wybieramy 3 LPS z kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję. ♥ Już cię dopisuję, Maś-chan. ;u; ♥
      Tak, przy poście z zadaniami wszystko dokładniej wyjaśnię. :3 I tak, 3 LPSy, które będą odpowiadać na pytania i przy ich pomocy będzie się wykonywać zadania. ^^ Ale o tym później. ♥

      Usuń
  4. Oszywiśicie, że biorę udział. Super pomysł pacionku <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cię dopisuję, Zuz. <3 I żaden ze mnie pacionek. ;w; <3

      Usuń
  5. Ja chcem wziąć udział xD
    Www.thekarrielps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Panienka Julie wyraża chęć udziału.
    Mam tylko pytanko, czy w razie czego można będzie się wycofać z gry? Proszę o odpowiedź :)

    Pozdrawiam, i dodaję, że to naprawdę ciekawy pomysł :)
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można się jeszcze zgłosić? Bo jeśli tak to ja chętnie ;].

    OdpowiedzUsuń